Οργάνωση γραφείων και καταστημάτων

Διαθέτουμε πλούσια γκάμα μηχανών και μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε γραφείου, καταστήματος ή οργανισμού όσο υψηλές και αν είναι οι απαιτήσεις. Η επιλογή των μηχανών γίνεται με πολύ αυστηρά κριτήρια, από προμηθευτές με μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία. Όλα τα προϊόντα υποστηρίζονται από άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς.

Διαθέτουμε αξιόπιστες και επώνυμες on-line ταμειακές μηχανές διαφόρων μεγεθών και χρωμάτων, ρεύματος ή μπαταρίας για κάθε κατάστημα και φορητές ταμειακές μηχανές για λαϊκές. Επίσης διαθέτουμε φορολογικούς μηχανισμούς.

Ταμειακές μηχανές

Διαθέτουμε ταμειακές μηχανές, φορολογικούς μηχανισμούς, POS και φορολογικούς εκτυπωτές.

Η ταμειακή μηχανή αποτελεί φορολογικό μηχανισμό και γι’ αυτό η αγορά της απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή.

Ο φορολογικός μηχανισμός και ο φορολογικός εκτυπωτής είναι καλό να αγοράζεται από την επιχείρηση που υποστηρίζει το εμπορικό σας πρόγραμμα και πάντα σε συνεννόηση με τον λογιστή σας.

Πριν την αγορά τους πρέπει να γίνει έρευνα αν το ταμειακό σύστημα που αγοράζετε πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτεί ο νόμος.

Μετά την αγορά της μηχανής απαιτείται συνεννόηση με τον λογιστή για τον προγραμματισμό της.

Η Vision Μαυριδάκης παραδίδει τις ταμειακές μηχανές προγραμματισμένες και προσφέρει την απαιτούμενη κατά περίπτωση εκπαίδευση.

Η VISION ΜΑΥΡΙΔΑΚΗΣ, όσον αφορά τα πολυμηχανήματα, εκτυπωτές, φωτοτυπικά και fax, εμπορεύεται και υποστηρίζει την γκάμα των εταιρειών SHARP, OKI, PANASONIC και RICOH.

Polimixanimata

Η ΟΚΙ σχεδιάζει λύσεις εκτύπωσης αποκλειστικά για τις ανάγκες των επιχειρήσεων με γνώμονα το επαγγελματικό αποτέλεσμα και το χαμηλό κόστος λειτουργίας. Με μια πλήρη σειρά εκτυπωτών και MFP,η ΟΚΙ προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα που βοηθούν στη βελτίωση της παραγωγικότητας της επιχείρησης ανεξάρτητα από το budget ή το μέγεθός της. Σχεδιασμένα με βάση την ιδιαίτερα αξιόπιστη τεχνολογία LED, όλα τα προϊόντα της ΟΚΙ καλύπτονται δωρεάν με 3 Χρόνια Ολοκληρωμένη Προστασία.

Η Sharp πρωτοπορεί στο χώρο της εκτύπωσης και των πολυλειτουργικών συσκευών για 10ετίες τώρα διασφαλίζοντας επαγγελματικό αποτέλεσμα και χαμηλό κόστος ανά σελίδα. Το εύρος της γκάμας της, την καθιστά ικανή να προτείνει λύσεις για κάθε είδος επιχείρησης, οι οποίες μπορούν εύκολα να επεκταθούν και να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες της. Η πλήρης γκάμα έγχρωμων και μονόχρωμων A3 MFP συμπληρώνεται από μία πληθώρα εφαρμογών που στοχεύουν στη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης.

Η Ricoh παράγει κορυφαίους εκτυπωτές γραφείου, φωτοαντιγραφικά, φαξ και σαρωτές γραφείου και προσφέρει ευρύ φάσμα λύσεων για επιχειρήσεις και οργανισμούς παντός μεγέθους. Διαθέτει ανθεκτικά προϊόντα για καθημερινή χρήση και καινοτόμο ενεργειακά αποδοτική τεχνολογία για επαγγελματικές ανάγκες.

Διαθέτουμε, εγκαθιστούμε και υποστηρίζουμε πιστοποιημένους και αξιόπιστους ανιχνευτές πλαστότητας, καταμετρητές χαρτονομισμάτων και καταμετρητές – διαχωριστές κερμάτων.

Diaxeirisi-xrimatwn

Η VISION ΜΑΥΡΙΔΑΚΗΣ διαθέτει πιστοποιημένες μηχανές ελέγχου και καταμέτρησης χρημάτων. Οι μηχανές ανίχνευσης πλαστότητας είναι πιστοποιημένες και διενεργούν πολλαπλούς ελέγχους, όπως μαγνητική ταινία, ανίχνευση γνησιότητας μελάνης, μέγεθος, διαφάνεια χαρτιού κλπ . Οι καταμετρητές χαρτονομισμάτων διακρίνονται σε αυτούς που κάνουν καταμέτρηση ενός είδους κάθε φορά, παραδείγματος χάριν μόνο 20€ και σε αυτούς που κάνουν καταμέτρηση πολλαπλών ειδών χαρτονομισμάτων και ταυτόχρονο υπολογισμό αθροίσματος του συνολικού ποσού. Οι μηχανές καταμέτρησης και διαλογής κερμάτων, μπορούν να ταξινομήσουν και να μετρήσουν διαφορετικά είδη νομισμάτων. Έχουν το χαρακτηριστικό γνώρισμα της υψηλής ακρίβειας και του ακριβούς υπολογισμού. Χρησιμοποιούνται σε τράπεζες, εταιρείες, supermarkets, μικρά καταστήματα, εκκλησίες.

Διαθέτουμε μεγάλη γκάμα συστημάτων παρουσίας προσωπικού, όπως ρολόγια παρουσίας προσωπικού, ψηφιακά συστήματα παρουσίας προσωπικού και ελέγχου πρόσβασης με κωδικό, RFID κάρτα ή δακτυλικό αποτύπωμα και συστήματα ελέγχου περιπολίας.

Συστήματα παρουσίας προσωπικού

Κάθε επιχείρηση που έχει προσωπικό χρειάζεται ένα σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού.

Τα σύγχρονα συστήματα Ωρομέτρησης Παρουσίας Προσωπικού είναι εξαιρετικά εργαλεία για κάθε επιχείρηση.
Διαθέτουμε εύχρηστα και αξιόπιστα συστήματα παρουσίας προσωπικού, όπως:

  • ρολόγια που εκτυπώνουν ώρα και ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης στην χάρτινη κάρτα του κάθε εργαζόμενου.
  • τερματικά με δυνατότητα σύνδεσης σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και ειδική εφαρμογή για την διαχείριση των ωρών που καταγράφονται στο τερματικό με πλαστική κάρτα RFID, κωδικό, δακτυλικό αποτύπωμα ή αναγνώριση ίριδας.

Τα συστήματα ελέγχου περιπολίας χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο της πορείας φυλάκων που εκτελούν περιπολίες.
Τα συστήματα αυτά αποτελούνται από:

  • την φορητή συσκευή που έχει μαζί του ο φύλακας κατά την περιπολία
  • τα tags που τοποθετούνται στα σημεία που πρέπει να περάσει ο φύλακας
  • τα tags που χρησιμοποιούνται ως ταυτότητες των φυλάκων
  • και την εφαρμογή που χρησιμοποιείται για την διαχείριση των δεδομένων που έχει συλλέξει η φορητή συσκευή.

Διαθέτουμε συστήματα προτεραιότητας κατάλληλα για οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό διαχειρίζεται πελάτες με αναμονή και ουρές.

ΣΥΣΤΗΜΑ-ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ

Τα συστήματα προτεραιότητας διαχειρίζονται αυτόματα την ροή πελατών που περιμένουν την σειρά τους να εξυπηρετηθούν . Με την χρήση ενός συστήματος προτεραιότητας μηδενίζεται ο συνωστισμός των πελατών μπροστά από τα σημεία εξυπηρέτησης και επιτυγχάνεται η βελτίωση του χρόνου αναμονής και η ποιότητα εξυπηρέτησής τους. Ακόμα, αυξάνεται η παραγωγικότητα των εργαζομένων στα σημεία εξυπηρέτησης και αποφεύγονται οι τριβές με τους πελάτες.

Τα συστήματα προτεραιότητας χωρίζονται σε ενσύρματα και ασύρματα.

Επίσης χωρίζονται σε απλά και ολοκληρωμένα.

Ένα απλό σύστημα αποτελείται από:

  • Τον διανομέα τυπωμένων εισιτηρίων με αριθμούς στην σειρά
  • Την κεντρική οθόνη που εμφανίζει τον επόμενο αριθμό σειράς
  • Το πληκτρολόγιο των χρηστών που εξυπηρετούν τους πελάτες
  • Το ρολό με τα αριθμημένα εισιτήρια

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα προτεραιότητας αποτελείται από:

  • Τον εκτυπωτή έκδοσης εισιτηρίου με τον αριθμό σειράς και διάφορες άλλες πληροφορίες όπως χρόνο αναμονής, ώρα, ημερομηνία ή διαφημιστικά μηνύματα.
  • Την κεντρική οθόνη που εμφανίζει τον επόμενο αριθμό σειράς και το σημείο εξυπηρέτησης που είναι έτοιμο να τον δεχθεί.
  • Το πληκτρολόγιο των χρηστών που εξυπηρετούν τους πελάτες.
  • Την οθόνη πάνω από κάθε σημείο εξυπηρέτησης που εμφανίζει τον αριθμό του σημείου.
  • Την εφαρμογή που κρατάει στοιχεία από την χρήση του συστήματος προς διαχείριση.

Αντιπροσωπεύουμε για την Ελλάδα και την Κύπρο το σύστημα οργάνωσης κλειδιών KEYTRACKER, έναν απλό αλλά αποτελεσματικό τρόπο διαχείρισης των πολύτιμων κλειδιών και του εξοπλισμού σας.

Οργάνωση κλειδιών

Το σύστημα Keytracker είναι μια απλή λύση για τη διαχείριση των κλειδιών. Η χρήση των “αξόνων πρόσβασης” από όλους τους εξουσιοδοτημένους χρήστες, εγγυάται ότι όταν αφαιρεθούν κλειδιά από το πάνελ στήριξής τους, θα είστε σε θέση να εντοπίσετε με μια ματιά το άτομο που τα αφαίρεσε.

Το Keytracker είναι δοκιμασμένη λύση που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των καθημερινών δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων σε κάθε επίπεδο και παρέχει στους χρήστες του μια απλή οικονομικά αποδοτική λύση για τη διαχείριση και τη διασφάλιση των κλειδιών που διαχειρίζονται.

Η αποτελεσματική διαχείριση κλειδιών είναι κρίσιμη σε πάρα πολλούς τομείς.

Οι λύσεις Keytracker μπορούν να εξοικονομήσουν πολλές ώρες κάθε εβδομάδα σε εργαζόμενους, εξασφαλίζοντας γρήγορη, εύκολη και αποτελεσματική πρόσβαση στα κλειδιά των εγκαταστάσεων.

Η γκάμα των προϊόντων μας είναι κατάλληλη για όλους τους τομείς της αγοράς.

Tο σύστημα είναι εξαιρετικό και μας εξοικονομεί χρόνο, ώστε να έχουμε την δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών μας και να τους δίνουμε περισσότερο χρόνο.

Διαθέτουμε συστήματα ασύρματης κλήσης σερβιτόρων ή πελατών, για την επικοινωνία των εργαζομένων μιας επιχείρησης (φιλοξενίας, εστίασης, ψυχαγωγίας κλπ) με τον πελάτη της.

Κλήση πελάτου

Το σύστημα ασύρματης κλήσης σερβιτόρων ή πελατών είναι ένα ασύρματο σύστημα επικοινωνίας το οποίο μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος μιας επιχείρησής, να αυξήσει τα έσοδα της και να βοηθήσει στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, καθώς επωφελείται από την άμεση επικοινωνία του πελάτη με τον εργαζόμενο της επιχείρησης.

Εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης που την χρησιμοποιεί, μειώνει τις προστριβές μεταξύ των εργαζομένων και αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.

Το σύστημα ασύρματης κλήσης έχει πολλές εφαρμογές.

Εδώ αναφέρονται μερικές από αυτές.

  • Κλήση σερβιτόρου από τον πελάτη
  • Ειδοποίηση του πελάτη ότι η παραγγελία του είναι έτοιμη
  • SOS κλήση για μπάνια δωματίου ξενοδοχείων
  • Κλήση μεταξύ εργαζομένων για ειδοποίηση ετοιμασίας παραγγελίας

Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή υπάρχει ανάγκη ασύρματης κλήσης.

ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΑΡΙΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

27 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε ανάγκη σας σε εφαρμογές, oι μηχανικοί μας θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα και υπεύθυνα.